İade Şartları?
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve eğer varsa garanti belgesini birlikte göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir. Gönderilerin anlaşmalı olduğumuz aracı Kargo ile yapılması gerekmektedir.
- Kargo elinize ulaştığında ürünü kapıda kontrol etmeniz ve eğer bir sorun varsa mutlaka kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmanız gerekmektedir.
- Tutanak tutulmamış başvurular geçersiz sayılacaktır.
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve eğer varsa garanti belgesini birlikte göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir. Gönderilerin anlaşmalı olduğumuz aracı Kargo ile yapılması gerekmektedir.
- Kargo elinize ulaştığında ürünü kapıda kontrol etmeniz ve eğer bir sorun varsa mutlaka kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmanız gerekmektedir.
- Tutanak tutulmamış başvurular geçersiz sayılacaktır.
Arızalı Ürün
Sitelerimizde
satılan ürünlerin tamamı garantilidir. Anasayfa üzerinde bulunan Arıza
Formu linkini kullanarak başvuruda bulunabilirsiniz. İncir Elektronik
Ticaret mağazalarından satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, gerek
malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanırsa,
ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis
istasyonu tarafından tamir edilir. Servis istasyonunun bulunmaması
halinde, ürün, tarafımızdan, imalatçı ya da ithalatçı firmaya
gönderilir. İncir Elektronik Ticaret A.Ş. ürün tamiri yapmamakta,
sadece gönderilen arızalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmekte ve
sonuç beklemektedir. Hızlı sonuç için, öncelikle yetkili servislere
başvurmanızı öneririz.
Ürünün tamirini bizim aracılığımız ile yaptırmak
istiyorsanız, ürünü göndermeden önce, aşağıdaki formu doldurmalı ve
formunuz, tarafımızdan onaylanmadan ürünü göndermemelisiniz. Ürünle
birlikte, Faturayı, Garanti Belgesi'ni ve el yazınızla iade dilekçesini
göndermeyi unutmayınız.
Cayma Hakkı
TÜKETİCİ'nin,
hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe
göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gösterdiği adresteki 3.
kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren yedi (7) gün içerisinde
malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır. Cayma
hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI'ya bu hakkın
kullanıldığının faks veya elektronik posta veya taahhütlü mektup ile
bildirimde bulunulması ve ürünün bu madde hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış ve ürünün kendisinin, ambalajının ve kutusunun zarar
görmemiş ve ürüne ait etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma
bantlarının çıkarılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine
dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi
zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 (yedi) gün içinde ürün
bedelinin ALICI'nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade
edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde derhal girişimde bulunur.
Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler
a) Banka, sigorta ile ilgili,
b) Otomatik satış makineleri vasıtasıyla akdedilen,
c) Halka açık jetonlu telefonlar vasıtasıyla akdedilen,
d) Açık arttırma yolu ile akdedilen,
e) Gıda, içecek ve günlük tüketim için tüketicinin evine veya işyerine düzenli olarak sağlanan malların tedariki ile ilgili,
f)
Sağlayıcının üstlendiği, barınma, ulaşım, yemek tedariki, sportif ve
kültürel faaliyetler ve eğlence hizmetlerini özel bir günde veya sürede
tedarik etmesine ilişkin hükümler içeren, sözleşmelere uygulanmaz.
0 yorum:
Yorum Gönder